lördag 5 mars 2011

COOLLISTA!

Blev väldigt cool-inspererad tack vare det förra inlägget, & tänker därför göra min egen coollista. Den ska heta något så cool soooom:

Coolaste snubbarna just nu! (Till er feminister som kommer klaga på att namnet är ojämnlikt och inte innefattar det kvinnliga könet vill jag bara säga: DET BLIR VÄRRE!! Inte bara namnet som oinfattar kvinnor. Min coollista kommer aldrig innefatta några kvinnor, NÅGONSIN! (Kaanske möjligtvis om någon utfört en extra bedrift i köket, kan det kanske platsa på min lista.))

1. Svampbob
Såklart. Svampbob är, & kommer alltid att vara coolast på denna jord. Han i prencip är ordet cool.

2. Ulrik
Bara för att han är göteborgare & coolast just nu.


3. Daniel Paris
Jag vet att jag sa inga kvinnor, men jag får göra ett undantag(han får dock ingen bild.). Han förtjänar en plats på min coollista eftersom han boktavligen gör vakna med the voice. Sån kung.


4. Farmor
Bamses transfarfar. Skön prick det där!


5. JOHAN PALM!!!!!!!!!!!!
Jag skiter i vad ni säger f*cking p12s!!! JOHAN PALM SKA MED PÅ MIN
COOLLISTA!!! DET BARA ÄR SÅ!!!!!!!!!!!!!!!


Fler coollistor i framtiden? JA?/NEJ?/HÄST?

3 kommentarer:

  1. Hej :)
    Undrar bara över "JA/NEJ/HÄST"..
    Är det ett vanligt uttryck, vad har du hört det ifrån? och vad menas? :)

    Tack, hoppas du kan svara :)

    SvaraRadera
  2. Det är ungefär som ett kompliment till JA/NEJ/KANSKE, hästar är ju ofta neutrala vilket leder till att man kan använda ordet som ett neutralt alternativ mellan Ja och Nej :)
    Hoppas det var ett bra svar på din fråga, och lycka till med marmeladen i framtiden!

    SvaraRadera