lördag 30 augusti 2014

SARDINIEN DEL 6 - OKLAR STAD

Skulle ladda över bilderna från paris från min telefon till min dator via bluetooth för jag var för lat för att hämta sladden och så laddar den upp typ 250 av 300 och sen bara händer något så allt avbryts :(( hahaha orkar inte!! Därför får ni istället sista delen i Sardinienresan!! 


Ut på vägen igen!! Denna gång var det inte så långt. Några mil bara tror jag

Vi råkade åka förbi ett ställe där det stod massa bilar parkerade utmed kanten så vi stannade också för att kolla vad som var på gång!! Och det visade sig vara en liten marknad. Dock så var det bara massa fancypancy-grejer, schalar i speciella tyger och armband med dyra stenar haha men det var kul att se iaf!!


Vi blev inte besvikna när vi fick se rummet och utsikten iaf!! Vi var tvungna att ta sviten för det var den ända som var kvar när vi bokade och det var ju inte helt fel!!


Det var najs att ha pool igen. Hade ju inte haft det förrän första hotellet.

Fanns till och med bubbelpool. Satte dock inte min fot i där haha. Det var ju så jäkla svettigt som det var, vem vill då sätta sig i ett varmt bubbelbad?? Galningar


Garvade så åt denna bilden haha WTF mina ben?? Och sen såg vi handen med, ser ju ut som den är av????? hahahahah

Under fina lila träd

En av de bästa sakerna med Italien - glassen. Jag som inte ens gillar glass äter glass nästan varje dag i italien haha

Tyckte att miljön i den här stan inte kändes som italien.. Jag vet inte vilket land den kändes som dock...

Jag tvingade pappa att ta massa foton på mig på balkongen och när han var klar så sa han "Men nu får ju du ta bilder på mig med, jag ska se cool ut" Tyckte vi lyckades ganska bra!! hahahah

På kvällen bar vi oss in mot stället där vi hade ätit lunch för vi hade sett att de hade billiga drinkar. Och det blev endel drinkar!! hahahah

Detta var dock innan vi hade börjat. Spelar inte alltid så stor roll för mig hahahah

Söta!! 

Sista bilden hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar