lördag 9 augusti 2014

CREATIVOHOLIC

Jag tecknar inte bara, jag gör typ allt kreativt jag kommer över haha, skriver, fotar och gör också en del loggor (ni kanske har sett min egen här till vänster eller på andra ställen). Det är något jag tycket är sjukt kul. Men jag föredrar att arbeta nästintill helt fritt. Eller med kanske bara några tankar. Därför vet jag inte om det är något jag vill göra seriösare, då kommer man förmodligen inte få arbeta så fritt. Men om någon skulle vilja ha en, kanske till sitt uf-företag, eller som dj eller till sin blogg eller youtube eller vad som helst så kan ni skriva så får vi se vad jag kan göra med det. 
Jag föredrar det stilrent och enkelt men som har tanke bakom och ser genomarbetat ut och jag använder endast superenkla program som photoscape, picmonkey, paint och till och med word haha. Men anser att det inte är någon idé att krångla i något avancerat om man ska göra det såpass enkelt. 

Jag gjorde iaf den här till en barndomsvän som är dj i kanada. Han hade inte beställt det, jag tyckte bara det var kul att göra en haha. Med artistnamnet WolfLindy och då bokstäverna W & L var det här what I came up to.

Tycker inte den är fulländad, men det är en bra grund till en som är hållbar och lätt att känna igen

Det var lite kul, för jag skickade nog 6 st olika med olika färger osv till honom, men det var denna jag gillade mest men det sa jag inget om och lät han välja själv, och det blev denna ändå!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar