måndag 13 januari 2014

LITEN UPDATE

Ursäktar dålig uppdatering men är lite mycket nu när jag ska börja skolan och flytta och allt. Har i alla fall hittat någonstans att bo och det känns otroligt skönt! Var och tittade på två olika rum i lördags, och fick det jag helst ville ha! Ska bo med en 22årig kille som pluggar på lth. Han verkar hur go som helst och jag tror att det kommer bli riktigt bra!
Hann bara hem och vända i lördags. Vi begav oss direkt till mina små favoriter, extrasyskon, och hade en mysig kväll och åt, pratade och jag och barnen såg på toystory i "bio"rummet. Så mysiga! Jag blir så glad när jag umgås med dom. Dessutom frågade pontan om jag ville hänga med på bio på onsdag. Kunde inte tacka nej!
Igår jobbade jag hela dagen. Nästa gång är om fyra veckor. Rätt gött!!
Imorgon slutar mamma tidigt och ska försöka byta taxitjänst mot en sushilunch. Så vi är even ;)

Det var en liten update om vad som händer just nu haha

Jag & den enda killen som någonsin skulle kunna få med mig på en biodejt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar