torsdag 23 januari 2014

TRAGIKOMISKT...

Jag kunde knappt tycka att det här var roligt. Eller det är svårt att skratta åt något som är så allvarligt egentligen.



Snälla tänk en extra gång innan ni röstar i år. Oavsett vad du har tänkt att rösta på. Jag tror t.ex. att många röstar på miljöpartiet utan att ha en aning om vad de står i t.ex såna här frågor. Men det gäller även alla andra partier. Kolla alltid upp allt om det parti du skulle vilja rösta på. Orkar du inte göra det är det bättre att du röstar blankt!

Nu blev det lite politiskt här, sorry!! Men här får ni en till video med mer politisk humor. Dock med lite högre skrattfaktor tycker jag!! hahah



Politik är något som jag inte nämner så ofta här i bloggen. Dels för att det är ett väldigt känsligt ämne och dels för att jag tror att inte så många som läser min blogg är intresserade. Men ibland kan jag inte låta bli att flika in något. Jag är ju faktiskt väldigt intresserad egentligen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar