söndag 19 januari 2014

IN LUND

Jag har nu officiellt flyttat hemifrån. Naaaaaaaaajs. Känns bra än så länge!! Iofs har ju inte skolan börjat än ehehe, men ändå!! Trivs bra här där jag bor i alla fall. Har fått nästan allt på plats och i ordning. Jag bor ju som jag skrev nån annan gång hos en kille som redan har pluggat här några år. Bor ju typ i vardagsrummet så har ju ingen dörr till mitt rum, bara draperier, men tycker jag har lyckats riktigt bra att få "rumkänsla" på det!!
Om ni tycker det låter jobbigt för mig att inte ha nån dörr så var inte oroliga, jag trivs super med det!! Trivs faktiskt bättre såhär. Har inte så stort behov av att stänga in mig.

Nu ska jag gå ut och möta Hanna. Ska bli så kul å träffa henne. Visa henne rummet och hänga i Lund. Så roligt. Vi har ju typ fem gånger närmare till varandra nu än när vi bodde i jönköping ;)



Två bilder på mitt rum här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar