söndag 23 januari 2011

MULLSJÖ!!!!♥

Lyckad helg - tillslut. Synd bara att det ska finnas idioter. Kanske lite speciellt lyckad helg för vissa, nämner inga namn! HEHEH JOHANNA WELEN.
Drog iaf till mullsjö på fredagen, åt pizza & hade sjukt mysigt hos fanny. På lördagen drog vi till betlehem/bankeryd och kollade bandy, dock hade vissa annat att titta på, nämner inga namn! HEHEHE MELINDA FJÄLL. Sen drog jag i iaf hem och åt plankmat, i alla dess färger, säger vi. Sen stack jag iaf ner till emma. Vi följde theres och fanny till stationen och jag dampade, & var allmänt arg, så bestämde mig för att dra upp till stensholm, till tjejerna som brukar få mig på bra humör, funkade som vanligt! Sjukt bra är ni tjejer!♥ Vi spelade "med andra ord", & kollade på skräckfilm som jag hade med mig. Drog iaf hem vid typ tolv, kom hem och la mig i min nya gosiga 1.20 säng, haha så nöjd.
Idag blir det bara slappa, städa rummet & kolla på film! härligthärligt.


Långt inlägg javet! Men ni får många bilder, som kompensation, eller nått sånt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar