söndag 30 januari 2011

14.14

Bild av Johanna, som föreställer händelseförloppet när emma skriver.
Dagens konstateranden.
1. Det äger med en extra dag helg
2. Det suger att vintern snart är över
3. Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
4. Kattkött är gott.
5. Jag är jeteklad!!!!!!!!!
6. Emma når framsteg i datorskrivning.

& dagens frågeställningar
1. Varför pratar ungen på tven västgötska?
2. Varför måste man åka till gränna för att köpa polkagrisar?
3. Varför bor jag i ett enplanshus utan egen ingång?
4. Varfr är jorden rund?
5. Är jorden rund?

6. Varför är alla barnprogram så störda nu för tiden?
7. Varför har inte jag en egen unicorn?
8. Varför kom det precis en random brat-snubbe och ringde på dörren och störde mig mitt i mitt bloggande?
9. Hur många ekorrar går det åt för att få kalla det ekorrinvation?
10. Varför går det runt ett random rådjur i min tomt och glor på mig igenom fönstret? & varför galloperade den just iväg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar