måndag 31 januari 2011

HOLD MY HAND

Hittade någon random gammal bild när jag hade brunt (svart?) hår..

Långhelgen har varit najs. För det mesta. Eller mycket upp & ner. Men resulterade tillslut med något bra.
Fredagen började på Jensens, med Emma, Johanna & Therese, alltid najs! Efter åkte vi hem till Johanna och allmänt chillade och bakade muffins som blev.. jättegoda... Sen blev det iaf bio, med lillfjant, martin & david oxå, Little Fockers, ruuulig. Sen drog vi hem till fjonte och chillidillade, åkte hem ganska tidigt och sov hos Emma. På lördagen åkte jag hem och åt god mat och chillidillade som barnvakt, sen åkte jag iaf ner till Emma igen, och chillidillade och snackade oså, sen drog vi till jonte nångång på kvällen, eller natten, vet inte. Fint folk där. Drog hem till Emma sen igen och somnade som en stockistocki.
Igår åkte jag bara hem och gjorde inget speciellt, idag åkte jag upp till stan med emma, skulle hitta en bikini, men bikiniutbudet är inte så stort just nu om man säger så, vi åt iaf på tacobaren och åkte sen hem till mig, sen stack emma hem och jag städade lite på mitt rum, & sen kom Julia, Mickaela ådom, trevligt. Nu är jag tröttitrötti och ska sova. Eller det är jag inte alls? Är det fullmåna ikväll? Bajs isåfall.

Mycket chillidilli har det blivit tydligen! Hatar dessutom sånna här "idag har jag" inlägg, men ibland är det kul, så eat my poop (eller drick mitt kiss, om det känns bättre)

Dagens konstateranden:

  1. Märkte precis att det fanns en punkt, och nummerlista automatiskt på blogger. Här har jag suttit och gjort mina egna punkter. Smart melinda!
  2. Maiden är lika ond som hon ser ut.
  3. Jag behöver skaffa mig ett jobb.
  4. Glass är fortfarande inte gott.

Dagens frågeställningar:

  1. Varför sitter jag alltid så mitt ben somnar?
  2. Varför ligger det random tusen kronor på jämte mig?
  3. Varför är inte min katt som alla andra?
  4. Varför har inte Johan Palm gjort några nya låtar på evigheter?
  5. Varför gör jag lama, värdelösa frågor på min blogg?
  6. Blir man tjock av honung? Varför är nalle puh tjock och Bamse stark? När deras bådas diet består av enbart honung?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar