lördag 7 mars 2015

SKRATTA ELLER GRÅTA??

Måste bara dela med mig av första stora WTF-momentet i årets eurovision. Fick se några bilder på den moldavien har valt att skicka. Och då bestämde jag mig för att heja på dom i år eheheheheh. Det här var alltså vad jag såg:

[Alltså mitt 12åriga jag hade ju svimmat 20 gånger om]

Och sen skulle jag kolla in låten, bara för att liksom, kan ju vara bra om man ska heja på den. Men vad är då det enda jag får upp??? Fattar inte att det är rätt låt först haha wtffffffff


Vad hände där? Är de seriösa? Är han seriös? Vilket är före och vilket är efter?? Så mycket frågor!! Vaaaaaaaaaaaaad iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Kan vara en av de sämsta någonsin i eurosvion, och då har man sett mycket!!!


2 kommentarer:

  1. Jag röstar för båda två, samtidigt 😂 Killen behöver en stylist. Och en sångpedagog. Och en koreograf. Och en frisör. Och hjälp. Hahaha

    SvaraRadera