måndag 2 mars 2015

IT'S THAT TIME OF THE YEAR

Nu är det mars, vilket innebär att vi nu officiellt (ganska officiellt....) går in i Eurovision-perioden. För mig är det här som OS, eller jul, för andra. Nu gäller det att lyssna in sig på alla låtarna och bilda sig en uppfattning, alla har ju inte utsetts än men inom den närmaste veckan ska de flesta va klara.

Har ju alltid lyssnat in alla så mycket och följt all youtuberöstning, bet osv så jag vet ju  oftast ungefär hur det kommer gå haha inte så kul. Något år kanske jag inte ska lyssna eller göra nått alls innan? Saknar när det blev en överraskning vad alla länder skickade haha

Italien har ju utsett sin. Bra val tycker jag. Väldigt italiensk haha. Vet inte vem jag ska heja på. Får se vad Sverige väljer.. Fast kanske inte kommer heja på någon av dom. Kanske kommer heja på armenien som vanligt ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar