måndag 2 februari 2015

WOOOO MÅNDAG IGEN!!!!!!!!!!!!!

Hade en sån najs helg. I fredags inledde vi helgen med en aperitivo på mitt (hittills) favoritställe, var så mätt så jag nästan dog (kanske mer mina byxor som dog) begav oss sen ut och till ett ställe som hade tre flaskor vin för 18 euro så vi delade på några flaskor vin och matades med så jäkla mycket popcorn hahah (svalt ju inte iaf!!). Sen tog vi oss till ett ställe som jag har hört varningar om (att du måste vara skitfull för att klara av det, typ centrum) men det var inte så illa faktiskt!! Så jäkla mycket folk bara, litet ställe så man kunde knappt dansa på slutet!!
På lördagen slöade jag bara, tog en sväng in till stan och en sväng på marknaden, gick och la mig tidigt eftersom dagen efter bar det upp tidigt!! Vid 4 rättare sagt. Då begav mig jag och Erin på äventyr!! Skriver mer om det senare!!

Paola och jag, glada med våra prosecco!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar