lördag 14 februari 2015

LITTEN UPDATE


De senaste veckorna har flytit på så oerhört fort. Veckorna ser väldigt lika ut så blandar ihop allt. Fick nästan ett mindre sammanbrott över det i förrgår haha, jag har det skitbra men det är samma, samma hela tiden haha rutin kanske inte är min grej!! Var glad då att jag hade vänner, mat och vin, så jag tog mig igenom kvällen!! Nu känns det mycket bättre faktiskt!! haha drack ett sånt gott rödvin!! När t.o.m jag tycker det är gott måste det varit amazing!! hahah

I alla fall består veckorna av jobbande (stryka, allmänt plocka upp i huset och ta hand om barnen så klart!!), italienskapluggande, (går bra men börjar bli oerhört trögt nu när jag börjat med grammatiken på riktigt....(vi vet ju alla hur bra jag är på grammatik i svenskan så!!)), och en och annan kopp kaffe, och en och en annan flaska vin hahah, det är så vi roar oss!! Men tror också det kommer bli mycket bättre när vädret blir bättre!!

I helgen ska jag i alla fall förmodligen kolla in karnevalen i Cento (ska tydligen vara en stor grej!!), vandra upp till San Luca (en kyrka uppe på kullen/berget med utsikt över Bologna, hahah alla ser det som en stor grej men tror det är ungefär som att gå uppför egnahemsberget ;) haha) och dessutom på middag hos några italienare som ska laga benmärg(?)(vad vi har fattat det som..), ska bli spännande!! Känner mig taggad att testa på mer nytt sen grodsuccén!! hahah




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar