måndag 10 november 2014

BYEBYE INSTAGRAM

Jag har nu lagt ner min instagram. Detta är första steget i att bli av med mobil/bekräftelsebehov. Mitt mål är att bli mer eller mindre mobilfri. Inte slänga bort den helt men i alla fall inte använda den bara för att, utan bara för viktiga saker/saker jag har intresse för. Inte se vad någon åt till middag eller vart min kompis grannes tjej gör just nu (haha ni fattar)
Jag har (och kommer ha kvar) min "tecknings-instagram" - MelindaSandraArt så nu ska jag bara börja följa de allra närmaste där istället!!
Jag kommer senare (när jag känner mig redo haha) även ta bort min facebook.
Weheartit har jag redan nu gett upp att lägga ner eftersom det betyder mer än alla dom andra tillsammans haha. & självklart kommer bloggen vara kvar. Så förhoppningsvis kommer jag att vara lite mer aktiv här när jag bara har bloggen!!

Happy siamese!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar