fredag 11 april 2014

NYTT RUMMIS

Börjar få ordning på rummet nu. Men det är fortfarande mycket pyssel hur jag ska få plats med allt. I synnerhet kläder haha. När jag flyttade tillbaka hem igen fick jag ju ta de rum som va ledigt och då var de min brors gamla rum, vilket är typ 8 kvadrat :(( Men vill man så går det!!

Work-in-progress-area. Kom och tänka på det när jag kom hem till en kompis som inte har något skrivbord och tänkte "men vart ritar hon någonstans?? Köksbordet??" tills jag kom på att alla ritar ju faktiskt inte hahah. Men för mig är det så naturligt. Och kom då också att tänka på vad jag hade gjort om jag aldrig hade fått typ teckna av mig, jag hade nog suttit inspärrad nånstans ahahhah. Hade inte tänkt på det innan att det betyder så mycket som det faktiskt gör för mig....
Ja, jag har en tv-tablå i en ram. Frågor på det????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar