tisdag 8 oktober 2013

SICILIEN DEL 7

Sista delen från Sicilien. Blir ingen karta denna gången haha. Vill ni veta vart vi är får ni använda människans bäste vän, google!!!

Casellammare del Golfo

Här befinner vi oss nu!! Sov här sista natten innan flyget gick eftersom det var nära flygplatsen. En mysig liten siciliansk by



Hotellet hade en egen privat trapp ner till deras strand. Fancy spancy

Jag och Pappa tävlade om att ta bästa resekatalogsbilden över poolen och hotellet. Det här var mitt bidrag. Pappas bidrag får inte ens va med


Sista kvällen på Sicilien 

Flyget gick på förmiddagen så vi passade på att äta lunch och säga hejdå innan vi begav oss. HEJDÅ SICILIEN!!!

Det var en jättemysig resa, med hela familjen och allt :'). Föredrar verkligen detta sättet att resa. Att åka runt och se mycket olika. Det känns också som resan blir så mycket längre än när man bara ligger vid ett hotell!!

Jag vill ju helst hinna se hela världen innan jag dör känns det som. Och jag har hur många ställen som helst som jag måste se. Det ända som hindrar mig är ekonomin och att jag inte har hittat någon som känner som jag....
Men om drygt en månad blir det ut på äventyr igen. Och då får jag se en av de städerna jag mest har velat se hela mitt liv.



2 kommentarer:

  1. JAG KÄNNER SOM DIG JU, ligger typ och gråter för att jag inte bara kan åka iväg på äventyr som jag hade tänkt :(( vi måste nästan kolla om vi kan åka någonstans i januari innan skolan börjar!! Typ Paris, ett av mina drömställen hehe...

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA MEN VI ÅKER DÅ!! Du kunde ju inte för du hade tenta direkt efter väl? :((

      Radera