tisdag 15 oktober 2013

LITEN REKLAMATAK!!


Måste bara rekommendera en sak. Jag har ju nu i en tid portat spotify av många skäl. Ett skäl är att de påstår sig ha de bästa som hela tiden sitter och utvecklar programmet. Men ändå är det så buggat. 
Den andra och den större anledningen är alla begränsningar, du kan bara lyssna 10h/månad, reklam hela tiden och en massvis med musik finns inte ens. Men de flesta tror att det är det ända sättet att lyssna gratis.


Men då kommer jag med räddningen!! Grooveshark!! Använde det ett tag för rätt länge sen. Men jag måste säga att det har utvecklats sjukt mycket! Dom ligger nu steget före spotify enligt mig. 
Bara några fördelar är:
1. INGEN reklam
2. Obegränsad tid
3. Du behöver inte ladda ner någonting.
4. Musik som inte finns på Spotify (t.ex fler låtar från aviciis album True (!!) och hela Hollywood Undeads senaste skiva (!!!))
5. Du kan dels göra spellistor som på Spotify men du kan också bara skapa spelköer (på ett mycket mer effektivt sätt) 
6. Du kan gå med i olika "sändningar" med olika teman.

Nej jag har inte fått betalt för att skriva detta haha. Men kände att jag måste dela med mig av det! Många tror att Spotify är ända vägen, ack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar