måndag 13 maj 2013

FYFAN

Måste dela med mig av de här
Såg Evil Dead på bio igårkväll. Har inte sett den gamla men är inte känslig, och var ändå beredd på det värsta efter att ha sett den här postern.
Men jag kan säga att jag ändå fick en chock. Har alltid älskat skräckfilmer och aldrig hittat någon som riktigt skrämmer mig men den här tog ändå priset. Fyfan. Jag ville bara att den skulle ta slut. Jag vet inte om det är jag som har blivit känslig eller om den verkligen var hemsk. Pappa skrattade mest...
Jag var förberedd på klassisk 80talsskräckfilm med sega scener och mer mest skrämseltaktik. Men istället var det typ köttköttkött. Och det klarade jag tydligen inte haha.
Men ändå vill jag på något konstigt sett se den igen. Den var ju ändå bra..
Rekommenderar den alltså inte till känsliga magar. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar