söndag 15 april 2012

(H)älgen

I fredags utnytjade hannes sitt presentkort på ett resturangbesök som han fick av mig i födelsedagspresent. Vi åt och hade det mysigt på Anna-Gretas. De har som tapas, man får välja några smårätter som tillsammans blir som en varmrätt. Och jag smakade mussla för första gången!! De va skitäckligt. Smakade gammal havstång. Men för övrigt var det jättegott och det var nog inte sista gången vi gick dit!



Lördagen var fullproppad. Började med att jag åt hotellfrukost med hannes och hans pappa på Stora Hotellet. Sen gick vi på stan en sväng. Hann hem en runda och sen var det dop för hela slanten! För lilla Smilla. Fick uppdraget att ha hand om vildingen i kyrkan, inte lätt vill jag säga! Men gick ändå hyffsat!
Senare var jag på utsikten med emma, timotej, david och matte och firade Hannes!




Idag har vi bara tagit det lugnt. Behövdes verkligen. Sovit länge, ätit smörgåstårta och kladdkaka till frukost, varit nere och köpt kolasås (fick ett litet infall), chilinötter och turkisk peppar och pluggat endel. Nu ska vi bara se på film och äta godis och låtsas att det inte är söndag idag :)

1 kommentar:

  1. Så fina bilder :)
    Hihi tack så sjukt mycket för världens mysigaste helg! Det var bäst :D
    Världens bästa födelsedag också hihi, tack Prinsessa! Du är bäst! :)
    Jag älskar dig! <3

    SvaraRadera