söndag 8 april 2012

Första april

För en vecka sen firade jag och älskling ett år. Det blev en jättemysig med lugn dag. Vi var ganska sega efter högskoleprovet...
När jag kom upp på morgonen låg denna på frukostbordet. Tyckte det var konstigt eftersom hannes vet mycket väl att jag inte gillar att få blommor.. Men så visade det sig att det inte var någon vanlig ros, utan en av choklad! och det gillar jag ju...
Har bara inte vågat äta den än, den är ju så fin :( 


Sen hade Hannes bakat söta hjärtbiskvier. Som både såg finare ut och smakade godare än mina, så nu är det hannes som får stå för bakningen i framtiden!


Sen fick jag Frasse. Jag döpte han till Frasse.  Han är som en sån vetekudde man värmer i micron om man har ont någonstans, fast han är en hund. Coolt va??????


Och så hade hannes planerat mysig sushipicnik på utsikten. Men det blev typ snöstorm. Men vi tog på oss full mundering och gav oss ut endå! Och det blev mysigt trots att det nästan haglade på oss!


Tack för dagen älskling! Den var underbar. Och tack för att jag fick och allt du gjort. Du är bäst!

1 kommentar:

  1. Aw, tack själv älskling, för allt! Du är bäst & underbarast! Jag älskar dig! ♥

    SvaraRadera