tisdag 12 april 2011

Hoppihoppi

Omtumlande dag igår. Började med att vi dissikerade mink på biologin. INTE okej. Nu vet jag att jag inte ska bli kirurg, gynekolog eller nått sånt snuskigt iaf. Sen hade jag i alla fall kemiresursprov. Gick faktiskt bra. Hoppas jag får g nu så jag slipper skiten!
Gick till stan med jonas en sväng och blbalbalablalabla. Sen bar det iaf av till spankeryd för att överraskingsfira favoritpluttisen på hans 12/16årsdag. (GRATTIS FÖRRESTEN! Du är bäst. ♥) Han blev nog lagom chockad när vi stormade in haha. Vi åt, snackade, fikade i solnedgången & annat mys. Hoppas att han blev glad iaf!


Idag hade jag bara en lektion, idrott, spinning, DÖDEN. GAAAAAAAAAAH!!!!!! Dog du? Ja, men jag överlevde. Sen bar det av mot kinamat, ofc. Sen till kinahus. Var dock hemma redan fyra idag, härligt! Hade tänkt plugga matte oxå, har världens cpprov jag helt klart kommer få ig på, på torsdag. Men orkar verkligen inte! Blev lite studsistudsimattimatti istället! Måste öva, pinsamt när alla grabsen ägen mig ju )))))))):


Men nu måste jag gå & välta lite kor.
Vi hörs inte. Ssup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar