fredag 8 april 2011

Dag 01 - En bild av dig själv & tio fakta om dig själv



  1. Jag funderar på om jag ska göra den här listan seriös eller inte....

  2. Jag bestämde mig precis för att göra den seriös

  3. Jag gillar inte glass, & inte höns, & inte kommunister

  4. Jag gillar mat, & katter & ögon

  5. Jag är liten & blond & sne

  6. Jag har en katt, som har tår, men ingen päls....

  7. Jag tror på mycket konstigt som t.ex ödet, astrologi, andar, stjärntecken osv...

  8. Jag älskar film, men hela min filmsamling består av endast humor, skräck, harrypotter & pirates of the carribean...

  9. Jag lever för mat & för andra personer

  10. Jag har väldigt starka åsikter om allt & alla, och kan inte vara neutral i något...

  11. Jag blir arg väldigt lätt, men har lärt mig att kontrollera det....

  12. Jag älskar att skratta

  13. Jag avgör på mindre än en sekund när jag träffar den första gången, vad jag tycker om den...

  14. Jag gillar asien & allt med den asiatiska kulturen

  15. Jag insåg just att jag crossed gränsen på tio fakta, men skitsamma, kör 20 istället

  16. Jag är väldigt dålig på meningsbyggnad och grammatik....

  17. Den enda sporten jag tycker är kul att kolla på är speedway

  18. Men har tränat gymnasik i typ fem år

  19. Jag tycker absolut att matlagning är en form av konst, och avundas de som är riktigt duktiga på det

  20. DET ÄR MAT NU!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar