onsdag 20 januari 2010

Super-rolig lista!

Asså jag gör inte det här för jag har tråkigt eller nått.. (psst, bara så ni vet)

Vad heter du? - Melinda eller nått sånt?

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Kurt, Per-Kurt

Vilket stjärntecken är du? - kräftis

5. Vilken årgång är du? - 94

6. Var bor du? - hemma

7. Bott utomlands? - nepp

8. Flyttat antal gånger? - ein

9. Vart skulle du vilja bo? - jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp!

10. Vilken skolklass? - 9a

11. Vad vill du bli när du blir äldre? - smart

UTSEENDE

1. Hur lång är du? - nästan 1.60 FAKTISKT

2. Hur mycket väger du? det är oförskämt att fråga en kvinna om dens vikt!

3. Hårfärg och frisyr? - mörkbrunt, tyvärr :(, långt ?

4. Ögonfärg? - blå

5. Mest nöjd med? - min vänstra ringtå

6. Skostorlek? - 37-38

7. Glasögon? - ah tre par, SAMTIDIGT!

8. Har du några piercingar/tatueringar? - vil jagg intä säja


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? - en vinterjacka (I)

2. Vad använder du just nu för skor? - 3 par, en för varje fot

3. Favoritfärg på kläder? - alla regnbågens färger!

4. Favoritmaterial på kläder? - lätt plåt

5. Favoritaffärer? - lidl!

6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - cirkus 3:-

7. Favoritmärke? Lama

DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? - för litet för att va stort, för stort för att va litet

2. Vilken färg på tapeterna? - randigt

3. Vilka färger går rummen i övrigt? - mint rum går ingen stans

4. Favoritmöbel i rummet och varför? - SÄNGEN!!!!

5. Vad vill du ändra där inne? - möblera om, måla om, ah det mesta..
b) Video/dvd? - japp, båda! ahhahah
c) Dator? - jaoo
d) Stereo? - haha ja
e) Telefon? - ja, med grymt irriterande ringsignal!!!


7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönstret? - et huss

8. Vad gör du oftast i ditt rum? - hämmliss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar