fredag 22 januari 2010

Lite normalt sådär..

Normalt att sitta såhär?
Nej, om man är en normal person.
Ja, om man är Melinda.




Jag har fått för mig att färga håret igen. Ack, vad detta är ett svårt val, kanske till och med livets svåraste, ack.
Jag vill ha det typ ljusbrunt med blonda slingor, NUUUUUUU. Men jag måste la stå ut med min hårfärg ett tag till..

Valt till gymnasiet har jag dessutom också!

1. Teknik på ED.
2. Media på Peset.

3. Hotell & resturang.

Lite blandat sådär asså.
______________________________________
Nu bär det av till middagsbordet!

Tjofjong fillifjong!



4 kommentarer:

  1. du siter kånstit varför er det så ja kna du svarra mäj snela ja vil veta nu ja har än liläbror som är tre och jag bor i slovakkien dett er mit land å der kan ja boh
    pus å strul

    SvaraRadera
  2. förlot åm jagg siter kånstit, det e min papa såm har sakt at jagg får två mufins åm jagg siter so..

    SvaraRadera
  3. åkäj då föstår ja jag vill åkså ha mufins eler kansje än kanelbule me masa såker å va ja jilar såker de e så gåt å mumsit.

    SvaraRadera
  4. jagg jilar okså såker, dät er so hemla got, sersjillt perlsoker ock prinnsess tåta mäd masa grede po

    SvaraRadera