tisdag 15 september 2015

LITEN MELINDA SANDRA

Hittade en massa gamla bilder på mig från den gamla datorn, och eftersom jag själv så hårt predikar för självdistans och att man ska kunna driva med sig själv, så får ni följa med mig på en trip down memory lane!! AKA shame lane hahahah herregud, var man såhär dum på riktigt??? (Jag minns inte om alla bilder är seriösa, men jag har utgått ifrån det hahah)

Vi börjar denna fina historiska tillbakablick med min första selfie EVER. Helt säker. Med mammas digitalkamera. Kan ha varit ca 11 år hahaha

Sen gick det lite utför 



Nei jah wah intäh fjjowritzzz §§§§§

Bra volym


Bra bild



Proffs på redigering var jag med




Som jag använde till mycket bra header-making (oklart om någon av dessa faktiskt fick en plats på bloggen..)

 Inget fel på självförtroendet på den tiden heller. Hur skulle man kunna ha det med såna utklippsskills?


Love me or hate me - it's your choise, bästa sloganen EVEEEEEEEEEEEEER


Kommer ihåg hur nöjd jag var med håret här haha aldrig varit så nöjd hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Man får inte glömma hur viktigt det var att ha bilderna på fel håll, många bilder av samma bild och små söta symboler som hjärtan och andra originella saker, det var det som gällde på BDB inget snack. Då vart man cool.

Åhherre, finns så mycket mer hemska, hahah lite glad att jag blivit äldre ändå hahaha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar