fredag 8 november 2013

KLIPPMÄSTARE & SMART SOM FÅ

[OBS ni behöver inte ringa strålskyddsmyndigheten, vet inte varför jag ser så brun ut, lovar att jag är blek som tofflorna egentligen!!]

ASSÅ DIS tofflor/strumpor/lurvbollar. Åkte runt med mamma fram och tillbaka fram och tillbaka, hittade inte typ det ända jag skulle ha, en extern hårddisk under 600 iallafall????????, jag är inte så insatt (läs inte insatt alls), men jag trodde aldrig att det skulle vara så dyrt GRRRRRR
Hittade dock massa annat roligt. T.ex domma mufflorna, blir nog årets bästa köp. Dessutom var klippmästarinnan (jag) i sitt esse, köpte en klänning, en melindatop och en mössa för sammanlagt 99 riksdaler. Det är nog bästa klippet hittills. Och då ska tilläggas att mössan utgjorde 69 av dessa 99. SJUKT.
Shoppade (mamma shoppade åt mig) även en resväska. Kan ju behövas när man ska ut och resa tänkte jag!! Ne men jag har bara en och den är alldeless för liten för tre veckor i thailand!! MEN hör och häpna små barn, jag tog den färg som är den sista ni skulle kunna tänka er på en melindaväska, nämligen ILLROSA!!! FUKYEEEAAAAAAAH Kände för att vara riktigt sådär oberäknelig.
Fanns dessutom en smart tanke bakom; om jag eller någon annan tar fel väska, så slipper man ju med stor sannorlikhet att gå runt i gubbkläder. Till skillnad ifrån om jag hade tagit den gråa (NO FÖRDOMAR)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar