tisdag 17 september 2013

THE CONJURING


Kände mig fortfarande inte helt bra i lördags så blev ingen utgång då heller. Hängde istället med mamma och pappa på bio. På the Conjuring. Var helt säker på att jag skulle bli besviken. Särskilt när jag såg att det var skaparna bakom Paranormal Activity som gjort den (finns ingen film jag blivit så besviken på som dom) Så hade väl inga förväntningar alls. Men blev absolut inte besviken, tvärt om! Tyckte den var riktigt bra. Väldigt klassisk fast ändå nått nytt. Jag brukar inte bli skrämd av de här sega spännande scenerna när man bara väntar på att något ska hända. Men de hade byggt upp det så snyggt att till och med jag satt och spände mig haha. Dessutom baserad på en sann historia. Det är alltid kul. Så jag rekommenderar den absolut!!!!! GÅ OCH SE DEN BARN!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar