söndag 4 augusti 2013

FULLA MUGGAR

Häj mina vener. Kom ju hem ifrån sicilien i torsdagskväll men har haft fullt upp så inte hunnit lägga upp nått(men det kommer!!).
I fredags jobbade jag. Sen direkt efter firade jag mamma genom att fika, ge presenter och äta på liban deli. Direkt efter det åkte jag till Hanna och firade hennes födelsedag med sköna lirare. Det blev en heldag så att säga!! En timme ifrån att dynga typ haha.
Igår latade jag mig mest, städade mitt rum och grubblade över mänskligheten. Fast på kvällen gav jag mig av mot bankeryd hem till Jennie, där var de fest igen (ingen vila!!). Firade av kerstin eftersom hon flyttar till göteborg nästa helg :((( Men har redan planerat in ett besök om bara någon vecka haha. Körde dock eftersom jag skulle jobba idag så drack inte. Hann nog dock slå ett rekord. Att få in 8-9 pers i en liten clio, det var ju en bedrift bara det! haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar