lördag 26 januari 2013

Back on track

Förlåt för dålig update kära jättelika fanskara! Jag har varit sjuk sen i tisdags (myöke skjuök), typ det-längsta-jag-har-orkat-ta-mig-är-till-toan-sjuk.
I förrgår fick jag också problem med andningen och igår urartade det och det slutade med att jag fick spendera min fredagkväll på akuten. Fick andas in de ena och de andra, ta alla sånna coola grejer man hör på House typ, ha massa sladdar överallt och ta en normaldos på 12 tabletter av nånting. INTE SÅ ROLIGT. Särskilt när jag visste att typ alla var ute och hade de roligt :'((
Vid 10 fick jag iaf åka hem med orden "Jo du syresätter dig själv bra nu, eller hyffsat bra, eller ah.. okej" Kändes tryggt!

Men aja, inget att hänga läpp över! Nästa helg kör vi!

Vill ha tillbaka mitt blonda hår nuu!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar