tisdag 10 januari 2012

Utmaningen

Nu har utmaningen kommit till mig och jag fick den från Sara


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Jag var sju år, gick i ettan & chillade galet förmodligen. Tror att jag tränade jujutsu? haha

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Frös men var överlycklig över all snö. Levde livet och mådde bra. Hände mycket kul. Taggade förmodligen thailand. Och tydligen, när jag kollar bloggen, befann jag mig i sälen för exakt ett år sedan!

3) FEM SNACKS DU GILLAR

  • Ölkorv
  • Naturchips
  • Choklad
  • Honungsrostade jordnötter!!!
  • Naturgodis
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

  • Poison - Alice Cooper
  • Det vackraste
  • Vad spelar det för roll  - Poets !!!!!!!
  • Typ alla Johan Palm-låtar????

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
  • Köpa jetefin lägenhet
  • Äta kinamat minst en gång om dagen (oxfilé till frukost)
  • Köpa alla filmer i världen och tapetsera en vägg med dom
  • Köpa massor av maidens och starta uppfödning!!!
  • Öppna resturang/sushibar
6) FEM DÅLIGA VANOR

  • Tänker för mycket  x5


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

  • Äta
  • Titta på b-skräckfilm!!!
  • Måla/rita/fixa naglarna
  • Åka snowboard
  • Äta
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

  • Kjol
  • Utsvängda jeans
  • Kavaj
  • Färgglada leggins
  • Hästskinn

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

  • Mina skisspennor
  • Mina filmer (räknas det?)
  • Ritplattan
  • Nagellack
  • Kamera
10) NÅGRA PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar