onsdag 28 december 2011

Vaknat ur julkoman

Julafton: Firade först på morgonen med familjen. Fick mycket finfint, bl.a en tvbänk, horoskopböcker, kläder, fluffig filt, och massa annat jättekul :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddddddddd. Lite senare kom älskling och vi åkte iväg och firade jul med först mammas, sen pappas släkt. Tack vare en liten incident blev inte det sista besöket så långvarigt. Fick i alla fall min ritplatta och mitt soffbord!!! Senare firade jag och älskling. Fick världens finaste julklappar. Pirates, svampbobfilm, massa fina ljus och ett fint J till mitt halsband (hade dock också köpt ett likadant, så vi bytte ett hhihihihihihihi) Tack älskling! Tack för världens bästa julafton.
Juldagen: Jag & älskling chillade galet, smälte julmaten, åt pizza och fixade ihop lite möbler jag hade fått! :)
Igår var vi bara en sväng på a6, letade efter en matta jag önskat mig men inte fick, men ingen matta fanns :(((
Idag var vi nere hos hannes mamma, åt, och träffade hans bror och hans barn, hihi älskling är en sån söt farbror hihi :)
Finaste på myspromenad på annandagen hihi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar