tisdag 7 december 2010

Dagens Visdomsord.

Kommer börja med något nytt på bloggen, även kallat Dagen Vidsomsord. Just för att det finns så otroligt visa människor som säger så mycket vist här i vår värld.
Citaten på min blogg kan kommer förmodligen mest att komma från den helgaste, visaste källan jag känner till, även kallas Dassboken. Men uttalanderna kan även komma från kändisar, kloka folk i min kloka omgivningen, eller såklart från den visaste av dem alla, mig själv.
Dagens citat:

Gud gav mannen både hjärna & snopp, men inte tillräckligt med blod för att fylla båda två samtidigt.
~Robbie Williams


Klura på den ni!
__________________________________________________________________________
Till får ni en mycket vacker bild ,som jag illurtrerat, som bekriver boken Ondskan väldigt bra.

1 kommentar:

  1. Hahahhaha typ samma sak som "bildkänslan" haha och hur gick det med det ?? hahah och christer gillar din bild iaf xD

    SvaraRadera