söndag 15 augusti 2010

Te1b.

Imon, 11.25 för att vara exakt, går bussen mot lysekil. Ska bli skönt att komma bort lite nu det sista faktiskt.
Om vi nu kommer fram vill säga..Men jag och jojjo löser ju det finfint. Jag & johanna ensamma till lysekil, kan ju bra sluta i succe. Ah precis. Men det blir nog sjukt mysigt där :)
Måste packa det sista nu med..


Har fått reda på min klass nu oxå, te1b, med sara, emma, osv. Tufft.
Måste faktiskt erkänna, att jag längar lite till fredag, hehhehehehehheheeh

Om någon undrar vad semlan har med saken att göra kan jag berätta att den har mycket att göra med det jag precis skrev. En semla representerar t.ex 11.25 i klockans cirkel.
Och både jag och johanna gillar semlor. Och semlor äter man på fettisdagen, som är fyra dagar efter fredagen.
Så där har ni mer än tillräckligt med förklaring! :DDDDDDDDDDDDDDdd

4 kommentarer:

  1. tss, vad gjorde du i lysekil? världens metropol ju(;

    SvaraRadera
  2. tuffade mig, hehehehehehe
    haha nej, vi var i emmas sommarhus åså :)
    haha är det där ruben är ifrån ? :oo

    SvaraRadera
  3. imbaah! jupp, det är han. så vi var där sammtidigt tror jag:3 som sagt tiiep.

    SvaraRadera
  4. hahahah melinda du är bäst på att få in en perfekt logik i dina förklaringar ;)

    SvaraRadera