lördag 27 februari 2010

Klass 9a.

Bara för att jag har tråkigt och 9a är bäst :)
9a

1. vad heter din klass? 9a
2. har ni några minnen ihop? jadå
3. klassresor? - sthlm bara tror jag..
4. vilken skola? - ad


Hur många?

5. hur många är det i din klass? 19 tror jag
6. hur många killar? - 9
7. hur många tjejer? - 10
8. hur många lärare har ni? - vet inte, mångaaa


Frågor:

9 . vem har du känt längst? – Jusse tror jag..
10. är eran klass stökig? – mhmm
11. vem är roligast?- Dom flesta! :D
12. vilken tjej är mest omtyckt av killarna – Det står mellan mej och Aila..
13. vilken kille är mest omtyckt av tjejerna – Gunter
14. om du fick välja vem du ville , vem skulle du helst slå - Gunter
15. vem är längst? – Jag och Deg!
16. hur skulle du beskriva din klass- Bäst :)
17. vem är mest läslus? - Melanie :)
18. är några tillsammans i din klass? Nepp
19. vem är jobbigast? – Inte Gunter i alla fall.......................
20. vilka känner dig bäst? Hanna & Eline tror jag.
21. vem är mest blyg? – Ralle!
22. vem är klassens snobb? Filip!
23. vems skratt är roligast? Hah mitt!
24. vilka är "sportfånar? Typ ingen..
25. vem slåss bäst? – Jag ,och Gunter
26. vem är mest muskulös? - Gunter
27. är några intresserade av hästar? ja
28. vilka? gunter
29. är någon allergisk mot något? Jag och kalle :)))))))
30. spelar några fotboll? – Hanna bara tror jag..
31. spelar några hockey? – nej
32. hur länge har du gått i klassen? sen 7an
33. vart gick du innan?- Stensholm
34. vilka gick i din klass på din förra skola?- bönder :)
35. vem är snyggast? – Alla! Särskilt Gunter.
36. finns det några syskon i eran klass? nej
37. vem är mest datanörd? PR :PpPPppP
38. vem har sömnproblem ? alla
39. vilka brukar du umgås med? - typ mest Hanna, Eline och Evelina.
40. vem har roligast röst? - Gunter.
41. vilka brukar du sitta med? – Olika..
42. vem säger "daaaaah" oftast? - FILIP!
43. vilka saknar du att umgås med? – alla!
44. vem får dig alltid att skratta?- dom flesta, kalle!
45. hur många kommer läsa det här? – ca. 76 82771 pers varav 3 på torpa.
46. vilka är dina "närmaste" vänner? - I klassen? typ Hanna & Eline
47 har du några minnen från skolan? – ja!
48. har du något minne från klassrummet? – ohja
49. har du något minne från gympasalen? – haha ah
50. har du något minne från matsalen? - jaa, MAJSEN I GLASET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar